İlkin sənədlər
İlkin sənədlər: təsərrüfat əməliyyatları və onların aparılması üçün rəhbərliyin (sahibkarın) göstərişini təsdiq edən yazılı şəhadətnamədir İlkin sənəd baş vermiş təsərrüfat əməliyyatının hüquqi qüvvəsini təsdiqləyir və təsərrüfat əməliyyatını icra edən şəxslərin məsuliyyətini müəyyən edir.
Bir çox ilkin sənədlərin vahid forması dövlət orqanları tərəfindən müəyyən edilib, misal üçün, əsas vəsaitlərin, əmək haqqının, pul əməliyyatlarının və s. uçotunu əks etdirən. Əgər rəsmi olaraq, ilkin sənədin vahid forması müəyyən edilməyibsə, müəssisənin özü bu formanı tərtib edə bilər. Belə olduqda, bu sənəddə mütləq aşağıda göstərilən rekvizitlər olmalıdır:
- sənədin adı;
- sənədin tarıxı;
- müəssisənin adı;
- təsərrüfat əməliyyatının tərkibi;
- təsərrüfat əməliyyatının ölçü vahidləri;
- məsul şəxslərin siyahısı və vəzifələri;
- məsul şəxslərin şəxsi imzası.
1. Əmək haqqının uçotu və ödənişi üzrə
2. Əsas vəsaitlərin uçotu üzrə
3. Xəzinadarlıq əməliyyatları üzrə
4. Müqavilələr
|