e - MÜHASİB.AZ

Məlumat bazaları üzrə axtarış

Kadr uçotu sənədləri

Kadr uçotu sənədləri - işçilərin əmək fəaliyyətlərinin mərhələlərini əks etdirən sənədlərdir.

Kadr uçotu sənədlərinə aiddir:

  • əmək müqavilələri;
  • kadr uçotu ilə bağlı əmrlər;
  • əmək kitabçaları;
  • şəxsi vərəqə;
  • şəxsi işlər;
  • əmək haqqı üzrə şəxsi he


    Hörmətli Ziyarətçi!

    Məqalənin davamını oxumaq üçün qeydiyyatdan keçmək və abunə olmaq lazımdır.

       

    Kadr uçotu sənədləri


Mesaj
Şərh Göndər

E-MUHASIB.AZ, Bütün hüquqlar qorunur © 2019

Saytdakı materiallardan istifadə yalnız sayt rəhbərinin yazılı icazəsi ilə mümkündür.