ƏDV-nin qaytarılması prosesində istehlakçıların diqqət etməli olduqları məqamlar

2020-05-16 | İqtisadiyyat | 282

2019-cu ildə Vergi Məcəlləsinə edilmiş dəyişikliklərdə şəffaflığın artırılması üçün ƏDV-nin bir hissəsinin alıcılara qaytarılması məsələsi də öz əksini tapmışdı. Texniki məsələlər tamamlandıqdan sonra 2020-ci ilin mart ayında Nazirlər Kabinetinin qərarı və aprel ayında ƏDV-nin geri qaytarılması ilə bağlı portalının işə düşməsi ilə bu prosesə başlanılıb. Mövzunu İqtisadi Resursların Öyrənilməsi Mərkəzinin sədri Ruslan Atakişiyev şərh edir.

Qaydalara görə, hər hansı alıcı iri supermarketlərin, mağazaların, həmçinin ictimai iaşə obyektlərinin – kafe və restoranların xidmətlərindən istifadə edən zaman nağd şəkildə ödəniş etdikdə ona kassa çeki verilməlidir və o, həmin çekin məlumatlarını portalda yerləşdirməlidir. 30 gün ərzində istehlakçının müraciətinə əsasən, ödədiyi nağd vəsaitdən ƏDV-nin 10 faizi ona geri qaytarılır.

Amma, alıcılar kassa çeklərinin əldə olunmasında bir sıra çətinliklərlə üzləşirlər. Alıcıların çoxu ƏDV ödəyiciləri olan satış məntəqələrini, mağazaları və ictimai-iaşə obyektlərini müəyyənləşdirə bilmirlər. Bunun ən asan yolu həmin obyektlərin özündən ƏDV ödəyicisi olub-olmadıqlarını soruşmaqdır. Çekin üzərində ayrıca ƏDV göstərilirsə, bu da həmin müəssisənin ƏDV ödəyicisi olduğunu göstərir.

İkinci çətinlik kassa aparatlarının onlayn vəziyyətdə vergi xidmətinə qoşulmuş olmasıdır. İstehlakçılara əvvəldən alınmış köhnə və real rejimdə vergi xidməti şəbəkəsinə qoşulmayan kassaların çekləri verilir ki, onlar bu çeklərdəki məlumatları portala yükləməkdə çətinlik çəkirlər.

Üçüncü çətinlik budur ki, bir sıra satış məntəqələri, ictimai iaşə obyektləri çox vaxt çek əvəzinə müştəriyə obyektin daxili arayışını təqdim edirlər. Bu halda, İqtisadiyyat Nazirliyinin istehlakçıların hüquqlarını qorumaq üçün yaratdığı "Qaynar xətt"ə müraciət etmək, alıcıya təqdim edilmiş qeyri-qanuni sənəd haqqında məlumat vermək və həmin obyekti bu yolla şəffaflığa dəvət etmək lazımdır.

Dördüncü məqam budur ki, mərkəzdən kənar bəzi yerlərdə, xüsusilə rayonlarda mağaza və dükanların, ictimai iaşə obyektlərinin əksəriyyətində heç bir kassa çeki verilmir. Bu zaman da alıcı "Qaynar xəttə" zəng etməlidir.

Kassa çeki ilə bağlı daha bir məqam da çap olunan çeklərdə texniki səbəbdən yazıların çətin oxuması ilə bağlıdır. Çek düzgün oxunmadıqda məlumatların sistemə yerləşdirilməsi mümkün olmur.

Bütün bu hallar qanunvericiliyə görə hüquq pozuntusudur. Hesab edirik ki, istehlakçılar maarifləndirilməli, onların fəallığı artırılmalıdır. Belə olan halda, köhnə kassa aparatlarını yeni nəsil kassa aparatları ilə əvəz etməyən və yanlış məlumatlar verən sahibkarlıq subyektləri daha asan aşkar olunacaq, həm vergidən yayınma halları aradan qaldırılacaq, həm də istehlakçıların hüquqları bərpa olunacaqdır.

Fəxriyyə İKRAMQIZI

Mənbə: https://vergiler.az/news/economy/8474.html

ƏDV-nin qaytarılması prosesində istehlakçıların diqqət etməli olduqları məqamlar

2020-05-16 | İqtisadiyyat | 282

2019-cu ildə Vergi Məcəlləsinə edilmiş dəyişikliklərdə şəffaflığın artırılması üçün ƏDV-nin bir hissəsinin alıcılara qaytarılması məsələsi də öz əksini tapmışdı. Texniki məsələlər tamamlandıqdan sonra 2020-ci ilin mart ayında Nazirlər Kabinetinin qərarı və aprel ayında ƏDV-nin geri qaytarılması ilə bağlı portalının işə düşməsi ilə bu prosesə başlanılıb. Mövzunu İqtisadi Resursların Öyrənilməsi Mərkəzinin sədri Ruslan Atakişiyev şərh edir.

Qaydalara görə, hər hansı alıcı iri supermarketlərin, mağazaların, həmçinin ictimai iaşə obyektlərinin – kafe və restoranların xidmətlərindən istifadə edən zaman nağd şəkildə ödəniş etdikdə ona kassa çeki verilməlidir və o, həmin çekin məlumatlarını portalda yerləşdirməlidir. 30 gün ərzində istehlakçının müraciətinə əsasən, ödədiyi nağd vəsaitdən ƏDV-nin 10 faizi ona geri qaytarılır.

Amma, alıcılar kassa çeklərinin əldə olunmasında bir sıra çətinliklərlə üzləşirlər. Alıcıların çoxu ƏDV ödəyiciləri olan satış məntəqələrini, mağazaları və ictimai-iaşə obyektlərini müəyyənləşdirə bilmirlər. Bunun ən asan yolu həmin obyektlərin özündən ƏDV ödəyicisi olub-olmadıqlarını soruşmaqdır. Çekin üzərində ayrıca ƏDV göstərilirsə, bu da həmin müəssisənin ƏDV ödəyicisi olduğunu göstərir.

İkinci çətinlik kassa aparatlarının onlayn vəziyyətdə vergi xidmətinə qoşulmuş olmasıdır. İstehlakçılara əvvəldən alınmış köhnə və real rejimdə vergi xidməti şəbəkəsinə qoşulmayan kassaların çekləri verilir ki, onlar bu çeklərdəki məlumatları portala yükləməkdə çətinlik çəkirlər.

Üçüncü çətinlik budur ki, bir sıra satış məntəqələri, ictimai iaşə obyektləri çox vaxt çek əvəzinə müştəriyə obyektin daxili arayışını təqdim edirlər. Bu halda, İqtisadiyyat Nazirliyinin istehlakçıların hüquqlarını qorumaq üçün yaratdığı "Qaynar xətt"ə müraciət etmək, alıcıya təqdim edilmiş qeyri-qanuni sənəd haqqında məlumat vermək və həmin obyekti bu yolla şəffaflığa dəvət etmək lazımdır.

Dördüncü məqam budur ki, mərkəzdən kənar bəzi yerlərdə, xüsusilə rayonlarda mağaza və dükanların, ictimai iaşə obyektlərinin əksəriyyətində heç bir kassa çeki verilmir. Bu zaman da alıcı "Qaynar xəttə" zəng etməlidir.

Kassa çeki ilə bağlı daha bir məqam da çap olunan çeklərdə texniki səbəbdən yazıların çətin oxuması ilə bağlıdır. Çek düzgün oxunmadıqda məlumatların sistemə yerləşdirilməsi mümkün olmur.

Bütün bu hallar qanunvericiliyə görə hüquq pozuntusudur. Hesab edirik ki, istehlakçılar maarifləndirilməli, onların fəallığı artırılmalıdır. Belə olan halda, köhnə kassa aparatlarını yeni nəsil kassa aparatları ilə əvəz etməyən və yanlış məlumatlar verən sahibkarlıq subyektləri daha asan aşkar olunacaq, həm vergidən yayınma halları aradan qaldırılacaq, həm də istehlakçıların hüquqları bərpa olunacaqdır.

Fəxriyyə İKRAMQIZI

Mənbə: https://vergiler.az/news/economy/8474.html



İqtisadiyyat bölümünün son xəbərləri

2020-08-10 | Bəzi istehsal, ticarət və xidmət sahələrinin fəaliyyətinə icazə verildi
2020-08-09 | Pandemiya dövründə mehmanxanaların fəaliyyəti açıqlandı
2020-08-07 | Sərtləşdirilmiş xüsusi karantin rejiminin tətbiq olunduğu 13 şəhər və rayon üzrə 190 manat birdəfəlik ödəmələrin verilməsi yaxın günlərdə təmin ediləcək
2020-08-07 | Milli Məclisin növbədənkənar sessiyasının iclasında 2020-ci ilin dövlət büdcəsinə dəyişikliklər qəbul edilib
2020-07-18 | Şəffaf vergi sistemi müdafiə qabiliyyətimizin dayağıdır
2020-07-04 | Şahmar Mövsümov: Pandemiya ilə əlaqədar zərərçəkən sektorlara müvafiq dəstək nəzərdə tutulub, iş gedir
2020-07-04 | Sahibkarlıq subyektləri xüsusi karantin rejimində necə işləməlidirlər…
2020-07-04 | Xüsusi karantin rejiminin tələbləri ilə bağlı sahibkarlıq subyektlərinin üzərinə düşən vəzifə və öhdəliklər
2020-07-04 | Ticarət obyektlərində karantin qaydalarına əməl olunmasına nəzarət gücləndirilir
2020-07-03 | COVİD-19 PANDEMİYASI DÖVRÜNDƏ ŞİRKƏTLƏRDƏ RİSKLƏRİN İDARƏ EDİLMƏSİ VƏ DAXİLİ NƏZARƏT MÖVZUSUNDA VEBİNAR

www.muhasib.az. Bütün hüquqlar qorunur © 2010-2019.
Saytdakı materiallardan istifadə etdikdə www.muhasib.az saytına keçid qoymaq vacibdır!