Şəhər: Bakı
Tel.: 0707797879
E-mail: shahla_xudaverdiyeva@mail.ru

Xudaverdiyeva Şəhla Fikrət

Şəxsi məlumat

Yaşı: 27
Cinsi:
Qadın
Ailə vəziyyəti:
Subay

Axtardığı iş ilə bağlı

Kateqoriya: Mühasibat uçotu
Vəzifə:
Baş Muhasib
Minimum əmək haqqı (AZN):
2000

Təhsil:

Təhsil dərəcəsi: Ali
Universitet - ADAU
Fakultə - İqtisadiyyat
İxtisas - Maliyyə
Dərəcə - Bakalavr

Universitet - OYU
Fakultə - Dünya İqtisadiyyatı
İxtisas - Beynalxalq İqtisadi Əlaqələr
Dərəcə - Magistratura

İş Təcrübəsi

Təcrübə: 5 ildən çox
İşlədiyi müəssisələr:
PREZIDENT ISLER IDARESI(MARXAL IK) - BAŞ MÜHASİB
SME Konsalting MMC - Baş Muhasib
ME.GA.AN MMC - Baş Mühasib və HR Direktor(istehsalat (Orta))
Kings Travel - Baş Muhasib (Xidmət(Mikro))
Unical Texnik MMC Baş Mühasib və HR Direktor(Alqı satqı)

 İş təcrübəsi haqqında.
 Global Supply Trade Company MMC–.Baş Mühasib və Kadrlar üzrə
mütəxəssis(İstehsalat sektoru Mebel (ƏDV ödəyicisi))vəzifəsində çalışmışam.
Vəzifə öhtəliklərim
haqqında aşağıda məlumat verilib.
Bütün Vergi, Məşğulluq, Statistikavə DSMF hesabatlarının hazırlanması və
aydiyatı orqanlara təqdim edilməsi.
Sistemin qurulması
Vəzifə öhtəiklərinin paylanılması
Sistemin sənədləşməsi
Satişa və satışın gücləndirilməsinə nəzarət.
Satınalmaya nəzrət.
Gömrüyə nəzarət
Logistikaya nəzarət
Kassaya nəzarət.
Daxili kredit və Kredit təşkilatları ilə əməktaşlıq sənədlərin hazırlanması
və vaxtı vaxtında ödənilməsinə nəzarət.
Pərakəndə satış,filiallar və kassa aparatına nəzarət.
Korporativlərlə müqavilələrin bağlanmasına nəzarət.
Vəzifə təlimatlarının hazırlanmasına nəzarət.
Debitor və Kreditorlarla hesablaşmalar.
Vergilərələ yazışmalar və vergi yoxlamaları zamanı səlahiyyətli şəxs kimi
şirkət tərəfindən çıxış etmək.
Kadrlara nəzarət və kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsinidə icra etmişəm .
Əmək haqqının hesablanması və ödənilməsi.
Xəstəlik, məzuniyyət və ezamiyə haqlarının hazırlanması və ödənilməsi.
Gündəlik.,aylıq və illik hesabatların hazirlanması.
Dövrlük MVHH, MZHH, PVHHH və KDHH-ın hazırlanması və rəhbər şəxsə təqdim
edilməsi.
Bank qarantiyası sənədləri və hesabatlarının hazırlanması və alınması.
Xarici və daxili korporativlərlə hesablaşmalar.
Müştəri,korporativ və əməktaşlarla danışıqların aparılması, müqavilələrin
bağlanılması və qanuna uyğunluqa nəzarət
Eyni zamanda xarici korparativlərin axtarılması və xarici köçürmələrin
edilməsi.
Online bankingdən istifadə,daxili və xarici köçürmələrin edilməsi.
Gündəlik kassalara nəzarət, hesabatların alınması və rəhbərliyə
göndərilməsi.
Əsas vəsaitlərin alınmasına nəzarət amortizasiya edilməsi və silinməsi.
Mal-material uçotunun aparılması.
Tenderlərə nəzarət və iştirak üçün sənədlərin hazırlanması.
Ağ və qara mühasibatlıqa nəzarət və.


 ME.GA.AN MMC - Baş Mühasib və Kadrlar üzrə mütəxəssis
(İstehsalat sektoru Ayaqqabı və uniforma
(ƏDV ödəyicisi))vəzifəsində çalışmışam.Vəzifə öhtəliklərim haqqında aşağıda
məlumat verilib.
Bütün Vergi, Məşğulluq, Statistikavə DSMF hesabatlarının hazırlanması və
aydiyatı orqanlara təqdim edilməsi.
Debitor və Kreditorlarla hesablaşmalar.
Vergilərələ yazışmalar və vergi yoxlamaları zamanı səlahiyyətli şəxs kimi
şirkət tərəfindən çıxış etmək.
Kadrlara nəzarət və kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsinidə icra etmişəm.
Əmək haqqının hesablanması və ödənilməsi.
Xəstəlik, məzuniyyət və ezamiyə haqlarının hazırlanması və ödənilməsi.
Gündəlik.,aylıq və illik hesabatların hazirlanması.
Dövrlük MVHH, MZHH, PVHHH və KDHH-ın hazırlanması və rəhbər şəxsə təqdim
edilməsi.
Bank qarantiyası sənədləri və hesabatlarının hazırlanması və alınması.
Xarici və daxili korporativlərlə hesablaşmalar.
Müştəri,korporativ və əməktaşlarla danışıqların aparılması, müqavilələrin
bağlanılması və qanuna uyğunluqa nəzarət
.Eyni zamanda xarici korparativlərin axtarılması və xarici köçürmələrin
edilməsi.

 Kings Travel - Baş Mühasib və Kadrlar üzrə mütəxəssis
(Agent (xidmət sektoru(Gəlir vergisi
ödəyicisi))) vəzifəsində çalışmışam.Bütün Vergi, Məşğulluq, Statistikavə
DSMF hesabatlarının hazırlanması və aydiyatı orqanlara təqdim
edilməsi.Debitor və Kreditorlarla hesablaşmalar.Vergilərələ yazışmalar və
vergi yoxlamaları zamanı səlahiyyətli şəxs kimi şirkət tərəfindən çıxış
etmək.Kadr işi öhtəliyi.Əmək haqqının hesablanması və ödənilməsi. Xəstəlik,
məzuniyyət və ezamiyə haqlarının hazırlanması və ödənilməsi. Gündəlik.,aylıq
və illik hesabatların hazirlanması.Dövrlük MVHH, MZHH, PVHHH və KDHH-ın
hazırlanması və rəhbərə təqdim edilməsi.Bank qarantiyası sənədləri və
hesabatlarının hazırlanması və alınması. Xarici və daxili korporativlərlə
hesablaşmalar. Müştəri,korporativ və əməktaşlarla danışıqların aparılması,
müqavilələrin bağlanılması və qanuna uyğunluqa nəzarət.Online bankingdən
istifadə,daxili vəxarici köçürmələrin edilməsi.Gündəlik kassalara nəzarət,
hesabatların alınması və gündəlik rəhbərliyə göndərilməsi və s


Bilik və bacarıqlar

Kompüter bilikləri:
Microsoft Office (bütünproqramlar) - yaxşı
Corel DRAW - orta
ADOBE PHOTOSHOP - yaxşı
1C(7.7) - yaxşı
1C(8.3) - yaxşı
MİCRO - ORTA

Dil bilikləri:
Azərbaycan - yaxşı
Rus - yaxşı
Ingilis - orta

Sertifikasiyalar:
IATM - Beynalxalq Muhasibatliq
Tereqqi - Milli Muhasibatliq
(ACCA) F3 - Hal hazirda

Sair məlumat

Sevdiyi məşğuliyyət:
 BTP proqramı, e-gov.az, e-taxes.gov.az, və digər portallardan istifadə etmək,  ƏDV,ÖMV,sadələşmiş, gəlir,mənfəət,DSMF,statistika,məşğulluq və lazım olan digər aylıq,rüblük,illik hesabatların hazırlanması və aidiyyəti orqanlara göndərilməsi,  E-qaimə,vergi hesab fakturaların tərtib edilərək göndərilməsi,  Kassa və bank əməliyyatları və ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması,  Debitor və kreditorlarla hesablaşmalar,  Təhtəlhesab şəxslərlə hesablaşmalar,  Əmək müqavilələrinin və xidməti müqavilələrinin bağlanılması,  Əmək haqqının,məzuniyyətin,ezamiyyənin,xəstəlik vərəqəsinin hesablanması və ödənilməsi,gəlir və xərclərin idarə olunması və s.  Mənfəət və zərər hesabatının və balans hesabatının hazırlanması  Cari ödənişlərin düzgün hesablanması və ödənilməsi,  Vergi orqanları ilə yazışmalar,  Ölkədaxili, ölkəxarici ödənişlərin internet-bankinq vasitəsilə həyata keçirilməsi  Mühasib, kadr işi  Mühasibat əməliyyatlarının gündəlik proqrama daxil edilməsi  Mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin alışı ilə bağlı hesab faktura və qaimələrin yığılması, yoxlanması və proqrama daxil edilməsi  İdxal olunan mal-material ehtiyatlarının əlavə xərcləri ilə bağlı sənədlərin yığılması və proqrama daxil edilməsi  Əmək haqqı cədvəli, tabel, ödəniş cədvəlinin hazırlanması, işçilərin sistemə daxil edilməsi  Sığortaolunanların onlayn uçota alınması  ƏDV depozit hesabı, (əvəzləşmələrin aparılması),  Fəaliyyətin analitik və statistik hesabatları  Ticarət hasilatına nəzarət  Geri qaytarmalara nəzarət  Kassa mədaxilinə və məxaricə nəzarət  Uçot  Kreditorlarla hesablaşma  Bölmələr üzrə material qalığı uçotu  Mal hərəkətinin uçotu və inventarizasiya  Əsas vəsaitlərin uçotu  Amartizasiya hesablanması ve s
Sair:
BACARIQLARIM

• İdarə etmə qabiliyyəti
• Stresə davamlılıq
• Kollektivlə işləmə bacarığı
• Məsuliyyətlilik
• Dəqiqlik
• Problemləri həll etmə bacarığı
• Vəzifə öhtəliklərimi laiqincə yerinə yetirmə və s

Tövsiyələr

Məni tövsiyə edirlər:

www.muhasib.az. Bütün hüquqlar qorunur © 2010-2024.
Saytdakı materiallardan istifadə etdikdə www.muhasib.az saytına keçid qoymaq vacibdır!